بیمه آتش‌سوزی

بیمه آتش‌سوزی
بیمه آتش‌سوزی ۱۳۹۷-۴-۱۱ ۱۱:۱۷:۵۸ +۰۰:۰۰

بیمه نامه آتش سوزی

بيمه آتش سوزي پوششي است براي جبران خسارات وارده به اموال و دارائي هاي منقول و غيرمنقول كه با توجه به نياز مشتري ارائه شده و با جبران زيان وارده، بيمه گذار را از نظر مالي به حالت قبل از حادثه برمي گرداند

شما هزينه بسياري را صرف خريد مايملك خود مي نماييد. حال سوال اينجاست كه اگر حادثه اي رخ دهد چگونه خسارت وارده را جبران مي كنيد. اقدامات بسياري مي توان براي افزايش ضريب امنيت انجام داد. با اين حال تجربه نشان داده است كه حتي استفاده از پيشرفته ترين تجهيزات نيز ضامن امنيت كامل نبوده و نياز به تمهيداتي است كه در صورت وقوع حادثه آتش سوزي و بلاياي طبيعي، خسارت وارده به دارايي هاي شما جبران گردد. شركت بيمه پارسيان، به شما اين اطمينان را مي دهد كه با ارائه پوشش هاي متنوع بيمه اي، آرامش خاطر را براي شما به ارمغان آورده و در صورت وقوع حوادث احتمالي، همراه شما و در كنار شما باشد.

انواع بيمه‌هاي آتش‌سوزي

شركت بيمه پارسيان به منظور تامين آسايش و آرامش خيال شما هموطن عزيز، اقدام به ارائه انواع بيمه نامه هاي آتش سوزي براي واحدهاي مسكوني (اعم از واحدها و مجتمع هاي مسكوني)، واحدهاي صنعتي، تجاري، اداري، كارگاه و انبارها نموده كه طي آن خطر آتش سوزي و حوادث و بلاياي طبيعي را تحت پوشش قرار مي دهد. همچنين بيمه پارسيان با ارائه بيمه نامه مسئوليت مدني در قبال همسايگان، مسئوليت شما در قبال همسايگان را در صورت بروز خطرات تحت پوشش ، بيمه مي نمايد.